Permanent hårfjerning

Din garanti for en sikker og effektiv laserbehandling

Vi benytter os af den verdenskendte maskine “Soprano Titanium”, som behandler fjernelse af uønsket hår med de samme resultater som et laser system på en medicinsk klinik. Metoden har lav risiko for bivirkninger. Systemet virker ved sikkert og skånsomt, at opvarme hårroden til en temperatur der beskadiger hårfolliklen, og forhindre genvækst af håret. Behandlingen opleves af de fleste som smertefri.

Fordele ved Soprano Titanium

• Kortere behandlingstid
  • Hurtigere resultater
  • Mindre smertefuld takket være nyt kølesystem
  • Ekstremt sikker behandling takket være patenteret SHR-teknologi

FØR BEHANDLINGEN:

Hårene må ikke plukkes med pincet eller vokses 1 måned før behandling. Hårene skal skrabes af 1 – 3 døgn for behandlingen.

Du vil få en grundig information om effekt og varighed af behandlingen, og om eventuelle forholdsregler før, under og efter behandlingen. Ifølge lovgivningen om kosmetisk behandling skal det behandlede område fotograferes før behandlingen påbegyndes.

EFTER BEHANDLINGEN:
Huden kan være lidt rød, og der kan være lidt hævelse omkring det enkelte hårstrå – som ved gåsehud. Dette forsvinder i løbet af nogle timer.
Du kan se alle hårene efter behandlingen. De skal først skubbes op til overfladen, hvilket sker i samme tempo, som de øvrige hår vokser, ca. 0,1 mm pr døgn.

Typiske spørgsmål / og svar

Hvor lang tid tager behandlingen?
Laserhårfjerning tager alt fra et par minutter til et par timer, afhængigt af størrelsen på de kropsområder, der behandles.

Gør det ondt at fjerne laserhår?
Sammenlignet med andre hårfjerningsmetoder opleves Soprano Titanium som betydeligt mindre smertefuld. Det indbyggede kølesystem ICE-plus hjælper også med at lindre smerten under behandlingerne.

Hvor ofte skal laserhårfjerning udføres?
Der skal gå 4-8 uger imellem behandlingerne, da du skal vente, indtil de sovende hårsækker bliver aktive igen. Nogle patienter kan opleve, at de efter nogle hårfjerningsbehandlinger pludselig ser ud til at have mere hår. Forklaringen er, at de resterende sovende hårsækker “aktiveres” af laseren hurtigere, end de ville have gjort uden behandling. Dette betyder bare, at disse “nyligt aktiverede” hårsækker lettere kan fjernes ved efterfølgende behandling.

Hvor længe varer laserhårfjerning?
Videnskabelige undersøgelser viser, at en behandlingstid på to år har vist permanente resultater. Dette er en tilstrækkelig lang observationstid og variere i forhold til stedet på kroppen.

Hvem kan behandles?
Vi kan behandle alle hudtyper. Jo mørkere og grovere hår og jo lysere en hud har, jo bedre resultater kan opnås. Mennesker med helt lys eller gråt hår opnår ikke permanent hårreduktion. I disse vender hårvækst tilbage efter et par måneder. Dog kan 2-3 behandlinger om året holde endnu lysere hår væk.

Hvor mange behandlinger skal jeg regne med?
Behandlingen er mest effektiv, når håret er i vækst, hvilket er forskelligt fra person til person og fra hår til hår, og det er derfor nødvendigt med flere behandlinger, i gennemsnit 8-12 behandlinger med 4-6 ugers interval.

Kommer håret aldrig igen?
Da kroppen er en levende organisme som hele tiden udvikler sig, skal man regne med at der kan komme noget nyvækst, dvs. at latente hår follikler som ligger i huden og ikke er aktive, kan blive aktiveret hvorved der kommer nogen nye hår. Man må derfor påregne vedligeholdelses behandlinger, som er meget individuelle fra person til person.

Kan jeg godt få fjernet hår selvom jeg er gravid?
Nej af etiske årsager behandler vi ikke på gravide.

Besøg os

Amagerbrogade 55